GRUPPETRENING

Gruppetrening er aktivitet saman med andre der du blir inspirert og rettleia av våre instruktørar. På desse timane er det avgrensa kapasitet og du må melde deg på timen i booking systemet. Dersom du ikkje har tilgang til booking systemet kan du og melde deg på ved å ringe til resepsjon på Muritunet, tlf. 70 25 83 00.

Informasjon om dei ulike timane:

 

SPINNING

Uthaldstrening på sykkel. Spinning er ein effektiv treningsmetode for å auke kondisjon. Lengda på timane varierar frå 30-60 minutt. På våre spinningtimar har du høve til å nytte vårt Activio pulssystem der du anonymt kan sjå pulsen din på skjermen på veggen. Pulsinformasjonen vil hjelpe deg å halde den intensiteten som instruktøren ønskjer. Activio pulssystem kan anbefalast for alle, både nybyrjarar og meir erfarne. Husk å levere tilbake pulsmålaren etter kvar time!

 

AEROBICS

Klar for å få opp pulsen igjen etter Coronatida? Aerobics har som hovedmål å få opp pulsen gjennom enkle bevegelser på gulvet, step-kasse og matte. Man får jobbet med muskelstyrke på et moderat nivå for ulike muskelgrupper, samtidig som man får jobbet med funksjonell mobilitet. Økten kan individuelt tilpasses til en viss grad gjennom å ta i bruk ekstra vekter.

 

HARDCORE

HardCore har hovedfokus på å få trent mage, rygg, og store muskelgrupper rundt hoftene. Økten kommer i stor grad til å gjennomføres på matte på gulvet med ulike treningsverktøy som vil kunne utfordre den funksjonelle stabiliteten. Treningsøkten har som mål å få bygd opp muskulaturen til et bra funksjonelt nivå, og passer godt for alle. Økten vil kunne til en viss grad tilpasses individuelt.

 

SENIORTRIM

Seniortrim er ein time tilpassa seniorar med ulike former for styrketrening og kondisjonstrening i gymsal. Du treng ikkje å melde deg på til timen. Dersom du ikkje har årskort kan du kjøpe drop-in i resepsjonen.

 

Vel møtt!