Free songs

GRUPPETRENING

Gruppetrening er aktivitet saman med andre der du blir inspirert og rettleia av våre instruktørar. På desse timane er det avgrensa kapasitet og du må melde deg på timen i booking systemet. Dersom du ikkje har tilgang til booking systemet kan du og melde deg på ved å ringe til resepsjon på Muritunet, tlf. 70 25 83 00.

Informasjon om dei ulike timane:

SPINNING

Uthaldstrening på sykkel. Spinning er ein effektiv treningsmetode for å auke kondisjon. Lengda på timane varierar frå 30-60 minutt. På våre spinningtimar har du høve til å nytte vårt Activio pulssystem der du anonymt kan sjå pulsen din på skjermen på veggen. Pulsinformasjonen vil hjelpe deg å halde den intensiteten som instruktøren ønskjer. Activio pulssystem kan anbefalast for alle, både nybyrjarar og meir erfarne. Husk å levere tilbake pulsmålaren etter kvar time!

 

STEP OG PUMP

Timen består av seks sanger med styrkeøvelser med stang og seks sanger med aerobicinspirerte bevegelser med bruk av step. Kjører 40sekx3 med 20 sek pause på styrkesangene, 2 styrkesanger etter hverandre. Timens intensitet kan reguleres av stephøyde og hvor mye man tar ut hver bevegelse. Møt gjerne opp 5-10 min før timen for å ordne din stasjon med vektstang (Starter med knebøy), matte og step.

 

STYRKE I GYMSAL

Styrketrening for heile kroppen. Varierte timar med enkle styrkeøvingar som passar for alle aldersgrupper og alle nivå. Under timen kan det bli brukt enkelt utstyr.

 

PULS OG STYRKE

Intensiv trening. Her blir du utfordra i gode styrke- og kondisjonsøvingar. I løpet av denne gruppetimen utfører vi øvingar etter rad og gjennomfører det same settet av øvingar fleire gongar med pause mellom kvart sett. Enkel, morosam og intensiv intervalltrening. Treninga passar for både kvinner og menn. Timen passar for alle nivå.

 

UNGDOMSTRENING

Fri trening på treningssenteret. Ein av våre instruktørar er tilstades som ansvarleg og kan rettleie ungdommane.

 

TRENINGSSENTER MED VEILEDER

Dette er en time for deg som ønsker en introduksjon til det å trene på treningssenter. Det vil bli utdelt et eksempel på et treningsprogram som blir gått gjennom og demonstrert i plenum. Fokus på innstillinger, teknikk og enkle treningsprinsipper. Etter gjennomgangen er det mulighet til å prøve selv, med veileder tilstede dersom det skulle være noen spørsmål. Det vil ikke bli satt opp individuelle treningsprogram, men veileder er selvfølgelig behjelpelig med å vise apparater og øvelser som ikke er på det generelle programmet ved anledning.

 

STYRKE KJERNEMUSKULATUR

Styrke med fokus på stabilitet og kontroll av kjernemuskulatur med bruk av eiga kroppsvekt.

 

TABATA

Effektiv økt som utfordrar både styrke og kondisjon. Økta består av fleire tabata- intervalla der du i kvar øving gir full gass i 20 sekunder etterfylgt av 10 sekunders pause. Dette skal repeterast 8 gangar, altså effektiv jobbing i 4 minutt. Øvingane kan forenklast og bytast ut så dette er ein time som passar til alle.

 

AEROBIC

Kondisjonstrening med koreografi til variert musikk. Gradvis oppbygging i intensitet med god oppvarming og kondistoppar.

Velkommen!